بررسی اثربخشی رویکرد آموزش غیرمستقیم مبتنی بر اسکرچ محیط زیستی در حفاظت از منابع آب

محمدرضا فرزانه؛ محسن بدره؛ جواد رمضانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 اسفند 1401

https://doi.org/10.22034/envj.2023.374655.1264

چکیده
  ظرفیت‌سازی اجتماعی و افزایش آگاهی اقشار مختلف جامعه از طریق آموزش مسائل مرتبط با حوزه آب و محیط‌زیست یکی از بنیادی‌ترین موضوعات کشور بشمار می‌رود؛ تا حفاظت از آب و محیط‌زیست به الگوی رفتاری در جامعه تبدیل گردد. از این رو کودکان به‌عنوان وارثان آینده‌ی منابع و دانشجویان به‌عنوان قشر تأثیرگذار جامعه از اهمیت خاصی برخوردارند. در ...  بیشتر